• Nytt selskapsløfte: «Fast.Forward.Finance»
  • Unike finansieringsløsninger gir forhandlere og kunder friheten de trenger til å utvikle entrepenørideer

Oslo, 19 Oktober 2020 – Med sin nye merkevareprofil fokuserer GRENKE på velkjente konsepter og understreker sin visjon om å kombinere innovativ finansieringsvirksomhet med tempo, tillit og bærekraftig entrepenørånd. Frisk design, toppmoderne kommunikasjon og klar orientering mot kundefokuserte løsninger gjør at GRENKE skiller seg ut fra konkurrentene – ikke bare på nettstedet. På denne måten forbereder finansieringsspesialisten seg på dynamisk utvikling innen digitalisering og automatisering.

Kenny Nguyen: «Vårt nye merkevareløfte «Fast. Forward. Financing.» setter merverdi for våre kunder først og i fokus. Hos GRENKE kan partnere og mellomstore selskaper finne alt de trenger for å dekke sine finansieringsbehov i en rekke ulike situasjoner. Dette betyr at de kan dra enda mer fordel av GRENKE-løsninger enn før.»

På det nye nettstedet kan forhandlere og potensielle kunder finne skreddersydde løsninger på utfordringene de møter. Derfor har GRENKE utviklet typiske applikasjonscenarier som effektivt møter de spesifikke behovene til ulike målgrupper, f.eks. fra tjenesteyting, retail, helsevesen eller produksjon. Til tross for effektive digitale løsninger fortsetter finansieringsspesialisten å fokusere på verdien av nære forhold. Dette begunstiger ikke bare partnere, kunder og ansatte, men også aksjonærer og investorer.

Vi søker entrepenørånden

Det viktigste elementet i merkevarens reorientering er entrepenørånd. GRENKE har lenge vært den rette partneren når det gjelder personlig rådgivning, rask og enkel økonomisk behandling og entrepenørvekst. Dette danner grunnlaget for selskapets relansering av merkevaren.

Målet for fremtiden er å gjøre det enda enklere for entrepenører å sette sine kreative ideer ut i livet – uten å måtte bekymre seg for kompleks finansiering. GRENKE tar seg av det. Kundene kan fokusere på å få ting gjort – uavhengig av hvilken bransje de er i.