Ring oss

Ta kontakt med oss via

+47 67 51 99 00

08.00–17.00

Vi er genuine tilretteleggere

Det er her tallene og de personlige suksesshistoriene produseres.

Administrasjon og finans er ryggraden i vårt selskap. Her jobber våre medarbeidere tverrfaglig, prosjektsentrisk og grundig. Tross alt er det et stor ansvar å forvalte penger – og vi har et stort utviklingspotensial. Er dette utfordringen du ser etter? Så la oss vokse sammen.

Våre kunder er entrepenører. Og vi fungerer på samme måte.

Det er nettopp denne ånden vi vil se hos våre ansatte innen administrasjon og finans. Vi ser etter medarbeidere som vil skape suksess og vokse sammen med oss og selskapet.

«Jeg er også diplomat – for interne og eksterne anliggender.»

// ZVONIMIR SIMUNDIC, sekretær for internasjonale anliggender

Eksepsjonelle internasjonale relasjoner

«Siden jeg kom til GRENKE i 2006 etter å ha fullført mine studier innen forretningsadministrasjon, har jeg bygget opp et fantastisk nettverk – ikke bare internt, men rundt omkring i hele verden.Jeg jobbet ved vår Oslo-filial i ett år, og dro deretter utenlands. Mine kontakter er til stor hjelp når jeg trenger å finne raske løsninger på komplekse utfordringer som jeg møter hver dag i et grenseoverskridende forretningsmiljø. Mine linjeledere stoler på mine evner. Jeg er ansvarlig for å koordinere åpningen av nye filialer i utlandet. Du lurer kanskje på om det er stressende? Absolutt ikke! For meg er det ikke noe verre enn en treg arbeidsdag.»

Felles for mange av våre ansatte er entrepenørånd

Entrepenørånd er en del av vår selskapskultur – og det er derfor vi ser etter medarbeidere som tenker som oss. Mennesker som ikke bare liker å gjøre jobben sin, men som vil involvere seg aktivt i vår virksomhet. Slik at vi kan vokse sammen, personlig og profesjonelt.

Administrasjon og finans hos GRENKE

Internasjonal og tverrfaglig med stort rom for aktiv involvering – dette er en treffende beskrivelse av kulturen som vårt administrasjons- og finans-team legger til grunn for forretningssuksess.

Vel ansett, spennende

Administrasjon og finans fungerer for alle GRENKE-virksomhetsområder under ett – og for leasing. Vår portefølje av stillingsprofiler er like vidtspennende, fra personalavdeling og regnskap til risiko- og kvalitetsstyring samt juridisk avdeling og produkthåndtering. Og uansett stilling og erfaringsnivå kan du forvente spennende oppgaver.

Hva er det som er så spesielt med å jobbe hos GRENKE?

Du trenger det rette miljøet dersom du vil utvikle ferdighetene dine. Hvordan kan du ellers vise hva du er i stand til? GRENKE kan tilby deg arbeidsbetingelser som fungerer for deg.

For å legge til rette for forretningssuksess insisterer vi på tverrfaglig og avdelingsovergripende team-arbeid.

Vi tenker utenfor boksen i forhold til løsninger. Det er ingen tradisjonelle, strenge hierarkier i våre team.

Vi tror på en høy grad av individuelt ansvar og selvstendig jobbing. Tross alt kan du bare tenke som en entrepenør dersom du får tilstrekkelig frihet til det.

En sentral del av vår selskapskultur er å sette deg i stand til å utvikle deg selv, samtidig som vi kan øke vår forretningssuksess.

Har vi vekket din interesse?

Ser du etter et miljø der du kan utvikle deg? Da har du kommet til rett sted. Ta en titt på våre ledige stillinger og se hvilken som passer deg best.

Hva annet vil du vite? Vi er her for å hjelpe.

Dersom du har flere spørsmål om det å jobbe hos GRENKE, gir vi deg gjerne personlige råd. Bare kontakt vårt jobbrekrutterings-team, eller skriv til oss via kontaktskjemaet.

Kenny Nguyen

Kontakt for personalavdelingen
E-post: jobs@grenke.no
Telefon: +47 67 10 72 01

Mer om oss

GRENKE Group

Våre løsninger hjelper kunder over hele verden til å utvikle sin virksomhet akkurat slik de ønsker. Vi gir dem økonomisk spillerom når de trenger det, og vi gjør det mulig for dem å ta markeder og kunder med storm med nye ideer. Klikk på koblingen for å se mer informasjon.